ÅÅh vilken härlig dag... HÄR GÅR VI PÅ ETT LED!!

Hejsan... igen (typ) :3
IMORGON ÄR DET SÖNDAG! Vilket betyder att det är Simple Plans konsert i övermorgon. C'est samedi aujourd'hui, c'est dimanche demain.
(Det är lördag idag, det är söndag imorgon).

C'est le quatorze avril, et il e vingt-trois heures et dix. (Det är 14:de april idag och det är 23:10/klockan är [l'holroge est vingt-trois heures et dix])

Vad jag är bra... tror nog att allting är fel men...? x3

Kan inte vänta, moster skulle komma imorgon och så skulle vi lite prata om måndagen. Jag skulle troligen fara med buss in till Helsingfors och så skulle moster plocka upp mig där på stationen. Vad behöver jag med?


I VÄSKAN SKA JAG HA:

  • Plånboken med, helt klart. Med pacemaker pappret! Bankkortet får bli hemma, tar med busspengarna istället... och en 5-lapp.
  • KAMERAN.
  • Läppglans, läppbalsam?
  • Parfym? (Kan lämna den i mosters bil sedan, vet inte om Security skulle godkänna)
  • Telefonen!
  • Simple Plans skiva, GYHO (för autografer, om det blir några ^^)
  • Något att äta i bussen eller mosters bil?
  • DRICKA (LÄMNA I MOSTERS BIL, eftersom man inte får ta med in)
  • liten kam?
  • mascara? ögonskugga?
  • nagellack?
  • IPODEN
  • binda?

Seeedan... ett annat problem. Vad ska jag ha på mig? Simple Plans skjorta och munkjacka. FÖRSTÅS. Men... borde jag kanske ta de smalare jeansen? Kanske det. Ååh, jag är helt borta. Första gången jag ska på en "gig" eller konsert... jag är helt nybörjare med en massa frågor.

 

För övrigt så var jag och städade pluppemupp idag, och stallet rakt efter. Spelat lite Sims också... saknar puppen <3
Kommer knappast hinna på måndag till kaninen, synd <////3, men jag får väl se om Cecca skulle vilja göra mig en tjänst för en extra kväll? Om jag var tvungen att välja mellan Simple Plan och Turbo skulle valet vara enkelt. Turbo! <3

// Emfael <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0