Årets första mjöd :D

Miao.
Måndagar brukar suga rejält. Och det har den, än en gång. Tisdag imorgon, det gör inte saker bättre precis. Måste fortsätta skriva om Church of Satan i religionspsykologin, muntliga presentationen i modersmål ska förberedas... men sedan på fredag har jag muntlig presentation i engelskan, och det är jag för en gångs skull riktigt nyfiken och villig på att pröva :))
Ska tala om Dominic Monaghan. Åå... *dräglar*. Har redan ca. 3-3½min text, eller tja, förberett. Ska slänga in någon video på 2min, visa massa bilder och sedan tala lite igen. 9-11min borde gå ganska snabbt ;D Och jag, inte för att skryta men, är ganska bra på att babbla på engelska så ^^

Åhhajja. Nu ska det läsas på samhällsläran. Ska försöka visa att jag kan om jag vill. Har testat mina gränser tillräckligt. Ska verkligen försöka mitt bästa.

//Emfael <3

Årets första mjöd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0