Känsla på papper och JORDENS DAG idag! :'3

Hejsan!
Idag har JAG RITAT! Händer, händer, händer... och åter HÄNDER! Har gått omkring med en sådan känsla av ilska de senaste dagarna, och äntligen känns det som det håller på att lämna min kropp för att droppa ner på ett papper! ÅÅh, vilken känsla!

Idag är det Jordens Dag (det visste jag inte om men nu låtsas vi att jag vetat det sedan jag föddes). Ska tänka på vår jord extra mycket idag, och verkligen försöka vara naturvänlig i framtiden :3

Igår var vi ut och hopplade med kaninerna en stund. De alla fyra var som om de aldrig sett världen utanför dörren förut, för de var helt bokstavligen borta med vinden. Turbolinan tyckte att han skulle hem tillbaka, så jag fick bära ner honom för backen. Sedan skuttade han omkring lite och snusa omkring innan han la sig till ro på gräset och somnade.
Pricken åt som hon fick betalt, Inva satt och såg oskyldig ut som vanligt (både jag och cecca tror hon smider djävulska planer) och Diesel värmde rumpan och tvättade sina systrar.

Livet leker lite igen, snart kommer väl helvetet rusande som ett ånglok. Men tills dess, ska jag njuta av vad livet har att ge :)

Ska jag vara ärlig, så tycker jag den blev ganska bra. Måste ta med den på fredagen så Krille får titta på den och lära mig att se vad som är fel. Lite klumpig är den ju nog... tycker ni inte lite också det? :)
Var ju som sagt färdig med mitt slutarbete i bild, kanske jag borde fortsätta med denhär idéen? Ska höra vad Krillex har att säga om saken ;) Skulle nämligen vilja uttrycka ilska med bilden... tycker den är lite för mild kanske?
Ska som sagt se med läraren vad han tycker, ååh, måste vänta tills fredagen. Usch så länge. Men sedan är det bara måndag, och på tisdagen den 1 första Maj är man ju ledig :)

//Emfael <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0