Ny "design" och ÄTER JAG för... lite? ;o

Hejsan hej :D
Om ni inte ser den nya designen får ni väl uppdatera... men det blev väl ganska bra :) Inte så som jag tänkt mig, men nära på.
Har börjat fundera på en sak. Har ätit ganska ordentligt vissa dagar. Omelett, två-fyra rågbröd, en kopp te och en frukt till morgonmål ganska många morgnar i rad. Sedan har jag vräkt i mig sallad och normalt med mat i skolan, ätit ett smått mellanmål hemma, tuggat tuggummi under dagen... middag. Ätit hemma mindre än vanligt för att jag ätit hela dagen och ingenting till kvällsmål för jag inte orkar tänka på att äta XD

Nu till saken... de veckor jag tänkt på vad jag äter och tänkt på hur mycket jag äter har vikten inte rört på sig särskilt mycket. Men nu, jag äter som ett monster och vikten droppar som jag hade fått utdrivande?
Ajja, måste väl nämna att jag tränar hemma också, går så mycket som möjligt och sådant. Ja, magmuskler, armmuskler, step-ups osv. medan jag kollar på The Biggest Loser. Det inspirerar mig... och wow att det funkar!

Det var någon episod sedan som Jillian sa (åt Mark, Ryan eller Seth?) att om du tränar mer måste du äta mer för att kroppen inte ska gå på svält.
Kanske har det något med det att göra?

De senaste 2 veckorna har gått såå bra! Tappat lite på 1½ kilo! :) STOLT. Och då har jag bara gått raska promenader... har inte haft tid att kolla på The Biggest Loser :((

Nåjaa... idag blir det hemlagad pizza :DD
// Emfael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0