Sean Bean på Giganttis reklam! och tickets till SP <3

Miao!
Jahapp. Den här söndagen har flutit på ganska trögt. Har inte haft mycket att göra och så glömde jag bort stallet helt och hållet... nåja, kanske hon klarar sig?
Moster var här, hon for just hem, men hon lät mig hålla Giganttis tidning! Där är nämligen reklam för tv:n och förstås råkar det vara Games of Thrones, med Sean Beans bild och allt!

 

Sedan har det inte hänt något mer intressant... kopplade datorn till skrivaren och skrev ut biljetterna till Simple Plans konsert! Måste ju se till att någon av moster eller mig har med dem!
Ska nog läsa lite på religionsprovet, vi har det nämligen på tisdag... och jag ingenting. Eller jo, men jag kan inte skillnaderna och sådant. Ska raka benen och bada fötterna i grönt te så då har jag ju tid att läsa ^^

Imorgon när jag slutar, ska jag kanske gå till Seppälä och köpa ansiktsmask. Kanske en tripp och sedan bara sätta mig och vänta på bussen. Kan ju också läsa då...! Aah. När jag kommer hem ska jag bada händerna, smörja, lacka och polera hit och dit. Sedan ska jag ha ansiktsmask (om ni inte lyckats lura ut det redan), klä på mig, sminka mig, laga håret och allt sådant.
Kanske hinner blogga något hastigt också, eller sedan ett långt... får se. Ska med 17:40 bussen in till Helsinki och sedan plockar moster upp mig därifrån. Sedan skulle hon parkera bilen någonstans och sedan skulle vi åka med spårvagnen var det visst... och sedan borde vi vara framme :D
Kommer visserligen att vara först 18:40 i stan... men de öppnar dörrarna 19:00 och sedan spelar We Are the Kings kanske 20:00? Eller 20:30? Hinner ju springa omkring och köpa en hel del innan :D
Kameran är med HELA TIDEN, om Security tillåter... hahah ^^ :D

Men men... nu ska jag verkligen gå och ha det skönt! Ses :'3 <33
// Emfael <33

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0