Simple Plans konsert!!!!

Hejsan!!! :DD
Ni kan inte tro hur konstigt jag mådde när jag klev på bussen till Helsingfors! Jag trodde jag ville spy, jag var så nervös och samtidigt var jag som i himlen... åh. Det var så härligt. Stämningen, allt. David sa att det kändes som om han hade haft sex för en timme och Pierre sa till oss att vi skulle föreställa oss en strand, vi alla i rummet var där och Pierre skulle vara naken!! Hahaha, folk skrattade, JAG skrattade. Det var sååå härligt!
De sjöng sånger från nya albumet och från de äldre. Shut Up, Loser of the Year, I'd do anything, Can't keep my hands off you, Astronaut, This song saved my life, Summer Paradise, When I'm gone, Crazy, Jet Lag... listan kan bli lååång. Jag hade så roligt och allting var så perfekt.
Dessutom köpte jag ett armband och två JÄTTEposters, men de har jag inte hunnit fota än!

Blev inte så många bilder, jag glömde nästan bort det, men jag ville inte sumpa chansen att vara deltagande... så ni fattar säkert! Min kamera är inte världens bästa, men jag fick lite foton som ser bättre ut i mindre storlek :)
















Vi väntade nästan 1 och ½ timme på att slippa in, men tillslut stod vi vid dörren! :D Fotade mest David... haha, Chuck syns inte, han är så inne i ljuset. Men Seb lyckades jag fånga och Seb ^^ Försökte några foton med Pierre också, men nåja. Men jag är glad så länge jag har lite minnen :D
Ska gå och lägga mig nu, fick bara 3h sömn förra natten! ^^

// Emfael <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0