Sitter och tänker på alla mina fandoms...

Hejsan,
har legat vid datorn någon timme nu, och för 20min sedan hittade jag några test. Tänkte sedan tillbaka på alla test jag gjorde förut. För att få veta vilken TMNT character jag var och sådant.
Började också då verkligen fundera över mina fandoms... (alltså grupper med fans som delar samma intresse, ex. TMNT-fandom).

Har kommit 5 stycken just nu... måste tänka mer... jag vet att jag ännu har några på hjärtat...

TMNT
Jag vet inte hur det egentligen jag kom i kontankt med TMNT. Men det var något jädrans bra. Har många fina minnen från den tiden, OCH jag har verkligen inte glömt dem! Kollar ibland när det kommer på tv och rebloggar på tumblr när jag ser att det finns ^^

Simple Plan
Aa ja... har väl TMNT att tack det för. Hade annars aldrig kommit i kontakt med dem. I'm just a kid är första sången som jag hörde av Simple Plan. Och det var då en TMNT-fanmade video.
Och se på vem jag är idag? En riktig Simple Plan älskare! :D

Sherlock
Den allra nyaste, och det kan jag tacka alla mina okära och hopplösa främlingar (läs; främlingar jag inte känner, men kunde dö för att få träffa). Enkelt: hela min tumblr var spammad med Sherlock, och så tänkte jag att jag kunde väl kolla upp det lite. Sedan var jag helt fast.

LOTR
Lord of the Rings, ja. Sedan förra sommaren har det varit ett hett ämne i mina tankar. Har gråtit, skrattat, känt mig hopplös, känt mig som en överlevare... <3

Lost
... tror jag håller på att komma i den. Är inte säker... kanske. Har inte sett så många episoder (3 första typ). Nä men ärligt, har aldrig haft tid. Men Charlie Pace, miau. Dominic Monaghan alltså... :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0