Stress och ångest.

Jag som alltid trodde att jag aldrig skulle känna stress. Men nu gör jag det, eller jag gjorde det. Nu är det bara ångesten kvar. Läste något sjuhelvete på samhällslära provet, och jag kunde ha läst ännu mer. Det gick inte bra alls, även om jag förut skulle ha sagt att det gick bra. Nu är jag bara besviken, känner ångest. Varför kunde jag inte ha läst mer?
Jag lärde in så mycket annat skit, varför läste jag inte på det jag minst tänkte på?

Det gick åt röven. Rent utsagt.

Rellaprovet också. 7-. Inte mycket att skryta med. Vänta bara... ajo, modersmålsprojektet blev 8½, samma för presentationen.

Imorgon är det engelskapresentation. Ska tala om Dominic Monaghan. Kan det mesta jag vill säga... jag är bara rädd för att det inte räcker. Får säkert 7 i det också.

Och så var det geografiprov nästa vecka. Börjar idag. Faktiskt.

Nåja. Mat nu, ses.
// Emfael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0