What have you done today to make you feel proud?

Hejsan,
har varit en tid sedan. Nästan 6 dagar. Har varit lite i "ups and downs" men nu är jag tillbaka igen ^^. Hade filmkväll med Cecca under torsdag-fredag. Vi åt chips, drack "Pissa i bongen" och senare blev det... *trumvirvel* SKINKSÅS.

Hur som helst så mådde jag inte bra den fredagen. Hela dagen gick åt att tänka på allt vi hade ätit. Alla kalorier det innehöll... Nåja.
MEN, senare på dagen kom moster och Nisse. Moster skulle på någon påskvandring och jag tänkte "varför går jag inte med?".
Så... jag gick med. Massor med människor var samlade på gravgården. Jesus kom, och jag stod längst fram och kände mig för synlig. Han som spelade Jesus tittade på mig och hälsade i förbifarten glad påsk innan han fortsatte till nästa person.
Sedan var det vandring till Rådhustorget där han blev dömd för korsfästning och så traskade alla upp till kyrkan. Där blev han korsfäst och FÖRSTÅS tog kamerabatteriet slut... skit säger jag då. Men han låg där i stringin på korset. Måste säga att det såg för roligt ut

Lördagen, igår alltså, gick ganska lugnt undan. Såg på ett par episoder av The Biggest Loser (har kommit till season 2 nu, har ingen jag gillar speciellt...), städade rummet, tränade lite själv och så var det stallet. Kom hem, mama och papa stack på kalas. Jag for till kaninen och sedan hem igen.
Mama blev skitsur över att jag hade dragit ut skor på golvet när jag sökte mina länktossor. Hon stod där och skrek åt mig... wow vilken inspiration och motivation man får till att försöka undvika för tidig död. Nåja. Gick upp på rummet och sparkade något jävligt i väggen.
Dörrarna smälldes och saker skakade på hyllan. Tror nog inte att mama ännuheller förstod att jag fattar med mindre.

Och nu har en ny dag gynnat sig. Ajah... ska nog ner å käka något nu, är lite hungrig ^^
// Emfael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0