Ååh... finskapresentation idag?

Miaow,
allting är under kontroll, så var lugna <3 Dessvärre, vet jag inte om jag själv är så stabiliserad. Känner mig en aning nervös bara med tanken på att stå framför klassen och tala... om te. Te är en så stor del av mig, uhg. Och nu ska jag dela den med alla andra. Vafan.
Ingen kommer förstå. MÄÄÄHH. Nåja, nu Emilia! Tänk positivt och bara läs från pappret så ska det gå bra. Jag har ju ändå försökt.
"Försökt". Hade mamma att rätta hela texten åt mig igår... och när jag säger "rätta" och "HELA" betyder det att jag hade skrivit allting fel. (Nonej, men en hel del var fel). Det mesta var bara böjningsfel och syftningsfel, så att. Någon finska kan jag. yeij?

Ska njuta av mina sista 10-15min nu och sedan är det skolaaaaaaaaa.
//Emfael <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0