Ännu en dag att leva

Miaow,
har precis lagat lite läxor och diskuterat med mamma om hälsolärans projekt. Huhhu, ska jag säga. Till och med mamma höjde på ögonbrynen och tyckte att vi fått lite information. Men tja, tja.
Har faktiskt börja komma igång, som jag tidigare skrev. Det börjar flyta på av sig själv och det känns inte så tungt.
 
Tror nog att jag får duscha imorgon när jag vaknar. Är så trött, och jag behöver verkligen få sova. AA! Imorgon får jag åka med mamma, det är skönt! Då slipper jag åka buss och så kan jag sova en halv timme mer. Allt borde vara under kontroll, läxor och sådant. Finskan kan jag nog öva imorgon bitti. Det var bara läsläxan kvar, och det samma i franskan.
 
AJO! Hahah, hade brandövning idag i skolan. Vi satt och hade franska, och plötsligt lät det som någon rostig dörrklocka ringde. Det var också väldigt lågt. Franskaläraren och jag uttbytte några ord om det och konstaterade att kanske äldre mer hörskadade kanske inte kunde höra det.
 
MEN NU ska jag lägga mig, för det behövs. Bonne nuit! <3
//Emfael <333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0