Borde egentligen göra läxan..

Miaow,
men jag skulle inte riktigt orka. Ingen svår läxa, trots att den är på finska. Men orken har smått smitit iväg. Slutade 14 idag, eftersom musikläraren var sjuk. Satt i biblioteket och läste en ny bok om Afrodite. Regnar idag, det är riktigt skönt och mysigt faktiskt. Jag somnar alltid gott till ljudet av regnet.
Dock så blir det nog inget gräs åt kaninerna... men vi har så mycket frukt hemma som skulle måsta användas. Kanske jag kan ta med lite så får dom äta det, det funkar med det mesta. Om det fortfarande regnar då så kanske mamma får köra, har ingen lust att gå i regnet. 
Men något sorts träningspass borde jag ändå göra idag. Känner mig så lat och jag har på känn att lite träning skulle pigga upp både humöret och latheten.
 
Ska se vad jag hittar på... men tills dess. Muui muui
//Emfael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0