Dalian teapot

 
Miaow,
den där tekannan vill jag ha ^^ Den är inte så stor dock, och rymmer bara en kopp (2,5dl). Men den skulle vara helt perfekt för mig! Hihi, skulle hela tiden använda den.. aa... Och vem sa att man måste dricka ur mugg? Det fanns faktiskt små koppar (eller vad man ska kalla dem) som man kunde köpa :3
Aa... vill ha den där. Ajo, den kostade $39. VILKET BORDE VARA ungefär 31~32€, MEN, om man går till den europeiska sidan så kostar den 40€? Mehh, så ehh. Dags att börja jobba?
Nejmen, helt ärligt... skulle faktiskt måsta skaffa ett jobb på sidan om studierna. (Känner mig vuxen när jag säger såhär).
Men då skulle jag liksom ha råd att själv betala bensinen, köpa något då och då, kanske gå mer ut... ni hajjar grejen? 
//Emfael <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0