En heeel lååång TRÅKIG dag.

Miaow,
vad gör människor på dagarna? Jag vaknar liksom kring 9-10, äter morgonmål någongång, sitter på datorn någon timme. Och wow, klockan är 11... sedan finns det ingenting att göra. Vad i hela norden ska jag hitta på tills matdags? Dvs. 3 timmar.
Tittar på tv, tar en lååång dusch, pysslar i köket, sitter vid datorn... klockan är 12. Skriver på bloggen, spelar spel... klockan är halv 1.
 
Alltsååååå. Fredag idag. Vaknade i panik och trodde att jag skulle upp och fara till skolan. Men nej. Fredag. Mamma skulle till jobbet. Det var bara hon som stökade i köket. Sedan kunde jag inte somna om. Låg där och slumrade. Vaknade, sov, vaknade, sov. Till tio före 9.
 
//Emfael....................................... zzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0