Fredagsmys infört <3

Miaow,
ska försöka få läxorna undan så fort jag ätit. Sedan ska jag införa Fredagsmys med Miami. Låter väl kul? Okej, hehe. Går väl inte ut på så mycket annat än att jag bara skrubbar skiten ur mig, virar mig in i en badrock och ställer till med den värsta skönhetssalongen. Nejmen, ångbada facet, ta hand om händerna och fötterna. Får bli ett grönttebad ;D
Sedan ska jag se på film. Är inte säker på vilken. Third Star? Nej. Gråter skiten ur mig. The Avengers? Om vi hade den, JA. Sherlock? Kommer imorgon, och jag vill helst mysa skilt med det, så nej.
 
Ska se vad vi har för gamla filmer. Någon jag inte sett på länge? :'3
//Emfael <333
PS. AJOO, måste visa vad vi fick med posten! Men det får bli till senare <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0