Håltimme på datorn :D

Miaow,
här sitter jag och bloggar. Ja, jag är i skolan och jag har håltimme. Hoppas bara att batteriet håller så länge det lovar. Nu är det ganska precis 1h och 30min kvar... nåja. Veronica läser moddaläxan och Linn sitter och jobbar med något finskaprojekt.
Inte så mycket nytt egentligen. Ah! Jag kommer aldrig på något att skriva när jag väl får tid! Vad ska jag berätta för er?
Idag äter jag två smörgåsar. Åt gröt till morgonmål så kanske jag klarar mig till efter franskan? Nåja, det är ju en timme tills lunch så kanske jag hinner bli hungrig.
Nåja, ska hitta på något annat nu. Får åka hem med mamma idag, hon slutar kvart i 15, och sedan skulle hon till butiken. Ingen vits att jag drar mig hem med bussen. Mamma kommer ändå säkert emot på vägen. Så. Idag har vi flextimme, det får jag inte glömma. Men kanske inte rektorn påminner, vi har ju honom sista timmen, fysik.
 
Men jaja, nu ska spela lite howrse, där finns alltid något att göra ändå :D
//Emfael <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0