"Håltimmebloggning"

Miaow,
hade håltimme och pratade med mamma redan imorse om jag kunde komma och skriva ut lite bilder tills imorgon. Lite tekannor och bilder på tebuskar, torkade teer... inte så intressant för er kanske? x3
Tänkte jag kunde blogga lite också, mamma har en patient just nu och jag tror hon skulle på hembesök efter halv 11.
Finskan gick helt fint, fast jag inte gjort läxan. Kanske jag är så osynlig... hehhe ^^ Det är ju bara bra det, egentligen. Eller så har hon märkt att min finska är skit :'D
Jaja, vet inte riktigt hur jag ska äta idag. Glömde gaffeln hemma! Såååå. MAMMA? Kanske de har lite bestick här? Kunde kanske få låna en från matsalen... det borde ju inte vara så svårt :3
 
Men nu ska jag skriva ut lite bilder... och lite på Cumberbatch, hoppas mamma inte märker <3
//Emfael <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0