Här sitter jag och... äter kvällsmat!

Miaow,
här sitter jag igen. I sängen. Och äter kvällsmat. Eller ja, 2 brödskivor. Helt okej som kvällsmat. OCH belöning! Nu är finskasaken över och nu kan jag koncentrera mig på annat. Måste ändå medge... att pressen inför finskan var ganska så okej. Jag menar, jag gjorde ganska bra ifrån mig, och koncentrerade mig något evigt mycket på det. Tror aldrig att en finskauppgift betytt så mycket för mig.
Men, som sagt, nu ska man inte slappna av. Det här är bara uppvärmning!
På tal om uppvärmningar, gymnastiken var hääärlig. Okej, löpningen var kanske lite pinsam... eheheh. Men jag kan ännu känna att musklerna arbetar i vaderna, och fotbollen var för en gångsskull hur rolig som helst! Kände mig så stolt över mig själv, det kanske berodde på finskan?
Nåja, sedan kom jag hem och tänkte att jag kunde väl gå på vågen. Stannade vid 101,8 och ni kan väl gissa vem som flög i taket?

JO JAG. Omg. Tittade upp på mig själv och log. Har varit så positiv. Psst, jag rekommenderar att ta med egen mat till skolan! Om du inte gillar skolmaten, ja då kan du ju äta det du tycker om. Det är ju också bra i familjer där det lätt blir rester över. Som hos oss, det är inte stora portioner, men tillräckligt för att jag ska klara mig genom en skoldag. Visst känner jag hungern komma krypande vid 15-16, men den har börjat kännas så bra att jag till och med ibland kan vänta tills mamma lagar mat.
Ibland tar jag en smörgås eller en banan. Men för det mesta klarar jag mig.
Sedan, så har du bättre koll på kalorierna. Är i en fas igen där kalorierna är det som räknas. Och riktigt mat. Jag äter i inte en twix till lunch bara för att det finns omkring 100kcal i den, nej nej.
 
Imorgon blir det spenatsoppa. Precis på 200kcal. 3dl mjölk, 4 spenatbitar och en knapp näve majs.
Men nu måste jag sova! Och batteriet tar snart slut, igen :'3
//Emfael <333333333333333333333333333333333333333333333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0