Här sitter jag och dricker saft

Miaow,
sitter här och dricker saft och äter några smörgåsar. Mammas egenlagade saft är så goooood <3 Har precis kommit hem från kanin, och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Känner mig ganska redo för att acceptera Doctor Who in i mitt liv. Har forfarande bara sett en massa gifs på tumblr, läst om serien och sådant... och jag måste säga att när trailern för nästa säsong kom, var jag lika mycket på vift som alla fans :'3
Ska bara se OM jag hittar serien någonstans. Hehhe ^^

Hihiii, nu är jag off och kollar på första episoden av den nya Doctor Who, med Matt Smith, den elfte doktorn (haha, har lärt mig från tumblr att det finns 12 stycken, och att den där polisboxen kallas TARDIS [förkortning på något långt] sooo..)
 
Serie 5 blir det då ^^ Eleventh hour, första episoden med Matt Smith. Chiaaaoooo!
//Emfael <33
 
Day 5: Which Character would you play Video Games with?
 HAHAH, med mästare Splinter!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0