Hinner ine blogga något...

Miaow,
UHHG: Jag blir så sur på mig själv.
Hinner inte blogga något nuföritiden. (okej två dagar uhhu uhhu). Satt igår och kämpade med finska läxan... och jag måste säga att det inte var något enkelt. Plus att jag inte kommer ihåg läxan. Hann inte anteckna igår.
Men ja. IDAG är det (modda?) första timmen... sedan var det visst hälsokunskap, finska, håltimme och gymnastik. Längtar till gymnastiken lite faktiskt. Har känt mig så lat på sista tiden. Däremot så har jag ju mens... och det är ju inte så trevligt.
 
Sitter här och försöker tränga i mig morgomål. Det går inget vidare, är hungrig men mår så illa.
Jaja, ska bara äta nu och sluta klaga.
 
 
//Emfael </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0