Howrsehästar jag är stolt över

Miaow,
ja, jag spelar ännu howrse. Tycker det är kul ^^ Tänkte visa fyra hästar som jag är otroligt stolt över :'3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aintzane ja, min nyaste häst och min första appaloosa   måste jag säga. Är otroligt glad över att jag lyckades få tag på henne. Köpte Chrono's Timer åt henne så hon har redan över 1200 skills ;D Hon är bara 4 år och 8 månader ;DDD Är såååå glad :DD Dessutom är hennes träning inte klar än, hon har fortfarande "rides" kvar och stamina och trot. Så, lite får jag nog ännu ur henne :))
 
 
En av många hanoverianer jag har, men en av dom som jag är glad över att jag har. Hon är nog den första jag själv tränat upp till över 1200 skills. Är så nöjd ^^
 
 
En australiensk ponny vid namn Rafael. Har haft sådana hästar förut, men jag är faktiskt lite stolt över pojken här!
 
 
Raoelle har jag stora planer för! Hon har bara fullgjort hoppningen, är nästan klar med speeden (eller vad man ska kalla det XD). Jaja, hon har redan över 600 skills så jag är lite spänd för vad som väntar ^^
 
//Emfael <333
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0