I got a tumblr full of sunshine

Miaow,
bästa saken på heeela dagen! Bara läs, den är underbar :''3 Melodin är Natasha Bedingfield - Pocket full of sunshine (jag tror den heter så) HHAHA :D
 
I got a tumblr, got a tumblr full of sunshine.
I got a tumblr, and my entire life's online, oh.
Reblog what you want but you're never gonna break me, no.
Anons and their hate are never gonna shake me, no.
Ohh, oh oh.
Reblog all daaaaaaaaaaaaay,
scroll through the niiiiiiight.
My followeeeeeeers,
always by my siiiiide.
 
Oh my <3 Jaja. Berättade jag om gymnastiken redan? Kanske?
Hälsoläraren är helt rolig. Han verkar helt trevlig och avslappnad lärare. Han förklara väldigt bra också. Nina, modersmålläraren, verkar också otroligt hjälpsam och inspirerande. Blev lite besviken vi inte fick sätta igång med långa texter genast. Hade gärna velat visa vad jag går för, och se var jag står. Hon sa nämligen att hon var otroligt petig, och ajjabajja... jag är nog den som glömmer allting jag lärt mig i skolan. Helt seriöst, jag skriver mer efter min naturliga... ska man kalla det "talang"? Det som låter bäst, där det låter bäst.
 
Nu ska jag och lägga mig. Måste skriva ut lite papper imorgon, kanske 5 stycken... OM jag hittar. Om datorkultur. Har ett A5 papper fullt med frågor, påståenden och bara tankar. Det tror jag nog att INTE räcker. Jag är bara så nervös att jag har tolkat fel... och att hon som jag arbetar med har tänkt något annat...
 
NU. Slut. Miaow, nati <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0