Ibland... bara IBLAND, undrar jag

  • Okay, guys. Time to get serious.
  • Jag känner det otroligt pinsamt...
  • ... för ANDRA...
  • ... för jag är ganska säker på att de inte vet ett skit om vad de pratar om.
 
  • Aja, anyway. Some more? Inte? Jag har bara börjat.
  • Det är så störande, att det är äckligt.
  • Miaow, jag kan visserligen inget åt andras val... och vad de tycker...
  • men åtminstone jag, brukar tänka efter innan jag...
  • Exempel kanske? Jag tror ni förstår bättre då.
"En tjej på skolan börjar använda (vad ska vi säga... rosa unicorns?) ROSA UNICORNER enhörningar (ehh... vadå? alla stavar fel någongång <.<). SEDAN bara någon vecka senare så gör alla likadant."
 
  • Ni hajja pointen?
  • JAG MENAR HALLOOO...
  • Jag känner mig så äcklad.
  • varför kan inte folk hitta något som är "deras" stil?
  • det finns way too much unika saker för att en hel skola ska fyllas upp med rosa enhörningar?
  • ta och hitta ditt eget skit.
  • och nu menar jag inte att alla i hela världen ska hitta egen stil... men du behöver väl inte vara exakt kopia av din skolkompis eller något.
 
Aa... och som vanligt har jag väl ingen orsak till varför jag skrev allt dethär... miaow *purr purr*. Eh, gör alla som Sherlock (precis vad jag menade att ni inte skulle... men det är ett rätt bra tips så jag tipsar alla att försöka)
 
BARA GLÖM DET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0