Imorgon är det fredag, visst?

Miaow,
har haft så mycket för mig att jag knappt vet vilken dag det är. Men imorgon är det fredag, just as a friendly reminder till mig själv. Sitter här och dricker saft och äter en brödkant. Mamma ska nog just vara hemma, och då är det ju inte någon vits med något större mellanmål.
Funderade precis... hur mitt schema ser ut för imorgon. AAH, har så mycket läxor att det kommer ta mig halva natten. Får nog börja bara jag hastigt checkat howrse och tumblr. Finskan får vänta tills mamma kommer hem... eller jag kunde ju alltid försöka själv. Det ska nog inte vara så svårt. Jag vet jag kan någorlunda. Måste bara lita på mig själv igen.
Idag har jag varit på rätt så gott humör. Dagen har gått som den skulle, och jag kunde slappna av och gå för mig själv. Såg bara Veronica under lektionerna, puh! Hon är okej som skolkamrat, men något mer än bara det vill jag helst inte vara. Orkar inte bli vän med någon just nu. Har så mycket att stå i, jag har vänner från förut att prata med och dessutom strider jag med känslorna inom mig. Nej, nej. Någon ny vän skulle bara svänga upp och ner på skitet mer än vad det är.
 
Och nu blöder näsan också... ååh. Måste göra något annat snart. Blir helt sjuk av att bara tänka på läxor och aldrig få sitta ner och göra något annat än tänka på det.
//Emfael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0