Jaja, i skolan är man då :'3

Miaow,
åkte med buss idag eftersom mamma skulle cykla. Uhhg, stiger av vid biblioteket, ca. 2-3min från skolan... och Michael, allstå engelskaläraren, gör det också. Det blev så pinsamt att jag nästan dog inombords av skratt. Han gick på andra sidan av vägen, vilket gjorde det ännu mera konstigt...
 
Men ja, nu ska det inte bli en skvallerblogg om vad lärare håller på med! Här sitter jag... i skolan. Något nytt? 15min kvar tills lektionen börjar. Hinner göra mycket under den tiden. Sedan blir det modda. Miaow. Skrev 6 sidor på en uppgift igår. Slår vad om att jag missade hälften... och bara skrev skit. Får säkert minuspoäng eller något. Ah my. WHY.
Jag kom till gymnasiet för att höja betygen, och det är nog inte så svårt som det verkar. Egentligen. Man bara gör läxorna, följer med på lektionerna och markerar. Och skriver bra i proven. Är nöjd om jag kommer ut med en 8 i medeltal, och det, tror jag inte är så svårt. Bara jag skulle orka kämpa lite... enligt Mats verkade det så enkelt. Måste nog bara aktivera mig lite. Ehhe.
 
Men ja, nu ska jag göra annat, ses ^^
//Emfael <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0