Miaow :3

Miaow,
lyckades ramla rakt in i en buske full av brännässlor. Ehehehe, svullnaden har visserligen lagt sig, men det bränner fortfarande lite.
Det kom Avon idag, och jag fick min parfym. Ååh, den doftar så gott! (Varför har ingen kommit på ett sätt där man kan skicka dofter genom datorn? Ni vet så kan man lägga in en liten ruta och där kan man sniffa på den? Skulle vara så mycket enklare att köpa parfym på nätet då :D)

Har precis ätit frukost, är helt proppmätt. (Är jag inte alltid det?). Hihi, imorgon ska jag iväg för min sista körlektion OCH hanteringsprovet. Ojj ojj :D Spännande!! Hoppas jag klarar det ^^ Blir lite nervös när jag tänker på det faktiskt. Nåja, jag klarade det ju bra när jag övade, så... tror nog att det går bra. Måste bara komma ihåg att titta långt mot horisonten när jag har långsamkörning, och släppa gasen helt när jag bromsar. Vet inte om jag själv ska köra i trafiken imorgon... jag hoppas nästan inte... men jag skulle inte bli överraskad om jag skulle...
Jaja, en timme är väl inte så farligt ^^' (eller?)
 
Åh, nu vill jag baka något! Och göra gifs :D
//Emfael <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0