Miaow, nattbloggning?

Miaow,
yesbox. Min dygnsrytm kommer nog att visa resultat så fort som på måndag. Men inte ska jag tänka på det nu! Här sitter jag med Sunrise Avenue i öronen och har precis diskat. Fick lite sjuk nacke bara, men nu ser det mycket städigare ut och... jag hoppas mamma och pappa blir glada. Gjorde ju paj också så :3

Ja, som sagt, de är borta och dansar. John är övernatten hos Mathias. Karin och jag satte oss ner framför tv:n och beundrade Sherlock. Hihi... jag tror jag fått Karin in i Sherlockfandomen. Hon sa "Han är ju faktiskt söt". Jag bara satt där med min halva pajbit och blev helt "Ursäkta?". Kunde inte tro det >:D
 
Skulle gärna vilja kolla lite på stjärnhimlen inatt. Det kommer ju det årliga meteorregnet :3 Det vill jag gärna se! Ska se om jag sticker ut om en stund. Sitter här i bara min Simple Plan hoodie. Mys mys <3
 
HA! Skickade ett hastigt sms till Cecca och frågade hur det går. Daniel skulle få övernattbesök av Amy, och jag vet vad Cecca tycker om det. De hade inte kommit hem än... men ja, det var inte pointen. Nu kanske jag låter elak, men när har jag någonsin sagt ett ynka skit om Jersey Shore? Keeping up with the Kardashians? Något Pauly D... ?
Jo, jag kanske skakat på huvudet och lett lite ointresserat. Men jag har inte sagt något annat än att jag inte förstår mig på Jersey Shore. Vad jag vet. Varför ska då jag få sms som "Hu går de me gurkkan då? xd" (ganska rakt citerat från mobilen).
Jag fattar skämt, och vår humor ligger på samma nivå. Men de slags orden hon använder... får mig ibland att bara slå till henne och säga att hon inte behöver bry sig. Gurkan. Jag vet hon tycker Cumberbatch ser ut som en gurka. Men hon behöver väl inte använda det ordet för att beskriva honom?
 
AAH. Jag blir så sur. Jag går inte omkring och säger vad som helst. Jag är inte den typen som mobbar något som någon annan tycker om. Om jag vet att det betyder mycket för dem. Jag stod inte i skolan och skrek att jag inte gillar Justin Bieber. För jag hade skolkamrater som gillade honom. Och jag vet att det skulle såra dem.

Gör jag verkligen sådär? Berätta. Jag är nyfiken. Lovar att ändra mig. Ursäktar om det hänt.
//Emfael?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0