(MOHHAHA)

Miaow,
sitter på Janicas moddalektion. Egentligen har jag håltimme, men jag och Pia smet in. Nu sitter vi här snällt och tysta i ett hörn och fannördar. Hihiiii.
Jag ska kanske titta på någon episod av Will and Grace, kanske någon Avengersepisod. Nåja, ska se, ska se. Uhhg, efter den här timmen är det gymnastik. Hehhe... glömde extra kläder hemma, soo. Jag får gymnastisera i samma kläder... och det värsta är... bussen kommer vara full av lärare. Oh my... men jag tänkte stiga på vid biblioteket. Tänker inte stå med lärare och se dum ut. Hahha >.<
 
Men ja, nu ska jag börja med det jag ska göra, och Howrse är en av dom sakerna. Åh! Känns så skönt när man får tömma huvudet UNDER dagen, så kommer man ihåg att nämna saker man kanske inte skulle nämna annars. Och dessutom, så uppdateras bloggen ännu oftare! :3
 
//Emfael <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0