Näsan rinner... LITE

Miaow,
heheheh... näsan rinner lite här. Okej, okej. Jag är INTE sjuk alltså ;D Nej, nej. (Så varför rinner näsan nu sedan då?)
Jaaa, alltså det var såhär;
 
Jag loggade in på tumblr. Tänkte att det inte fanns så mycket att se, men det visade sig att jag stannade över en timme. I alla fall. Jag såg denhär... bästa... mest upphetsande känslomässiga... serien EVER. Miaow, Sexlock.
 
Den var så gullig och bra att jag bara satt och dräglade. AJO, TRAILER FÖR DEN NYA SEASON AV DOCTOR WHO HAR KOMMIT UT AAAAAAAAAAAAA.
Anyway, ja. (Så... näsan?) Hahaha, ja. Min näsa börjar rinna när jag... eh, tja. Ni fattade. Har datorn ner i köket och mamma bara gick förbi hela tiden, fick vänta tills The Biggest Loser började, annars hade jag inte fått läsa den ifred.
Och ja, kunde inte ge ifrån mig några "OMG" "Herregud va SMEXIGT"  så... satt och kom genom näsan istället. Kokade lite te och satt och bara läste den, med tårar i ögonen och bet i mig själv i läppen för att inte verka helt mystisk.
 
Men ja. Sådär. Det är över. THANK GOD. Och jag vet de ska komma fler... eheheh, de hade bara inte laggt upp länken ännu >;D
Jaja, teet är slut. Dags för en ny kopp och kanske en smörgås. Ses! ^^
 
//Emfael <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0