Nu skulle en dusch gälla sig.

Miaow,
sedan ska jag tända ett ljus och lägga mig. Ååh, en låång varm dusch. Okej, inte så lång för klockan är redan en hel del. Ååh, hinner inte kolla Ali G färdigt. Nåja Desrosiers fyller 32 på onsdag <3 OCH nästa ... lördag? är det Freeman som blir 41!
 
Allt dethär betyder... KAKA. Och jag tänkte faktiskt göra så att jag köper grädde och allting sådant imorgon, så gör jag kakbottnet imorgonkväll eller på onsdagmorgon. Åh, så mysigt <3 tänk att stiga upp 4 på morgonen för att göra kaka <3
Men det får bli en liten. Jeff och David får dela på den, Jeff hade nämligen förra veckan. Ååh, tycker det låter lite respektlöst att skriva förnamn, men efternamn låter lite dumt.... NÅJA NÅJA. Grädde ska jag åtminstone ha, för det har vi inte hemma. Måste fråga mamma hur mycket jag har på kontot.
Sedan måste jag ha lite karameller, för att pryda kakan <3 Och sylt har vi här hemma, så det är inte hela världen. Eller ja... jag kunde ju alltid fylla kakan med chokladkräm. MUMS. CHOKLADKAKA. ÅÅh, med chokladrussin eller franska mintpastiller.
 
Men ja, det ser vi imorgon! Nu ska jag duscha innan det blir riktigt sent!
//Emfael <33333333
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0