och nu kraschar det lite smått...

Miaow,
(*purr purr*) alltså. Borde nog sluta dricka så mycket te... det är så. Det är som mitt tomrum, fylls upp med te. Jag borde kanske göra annat. Twittra? Nej. Gör det för mycket. Ni skulle ha sett telefjongpongräkningen.
Åh... RITA. Eller, eller SKRIVA (ALLTSÅ ÄR DET BARA JAG SOM ALLTID KASTAR OM BOKSTÄVER? KSRIVA... VAD ÄR DET FÖR ORD?)
Riva... det är ett ord. JA. Jag borde börja ordlekar. Rimning. Eller rimmningar. Eller... rim. Rimm. Rimm, är det visst? Blir väl rimning?
Jag menar... se på simm. Eller nej. Rim. Jag rimmar, jag simmar. Då blir det simning. Eller simmning? Rimning? Rimmning? Rimmande? Rimmade? Hon ram. HAHAHAH VAFAN ÄR HON RAM? (+ poäng för mig där)
Alla vet väl att det är hon rimmade. Är rimade ett ord? Funderade bara. Nej, troligen inte.
 
Alltså... nu när jag läser igenom lite... så... kanske den där tredje koppen te... (nu menar jag, sedan 19:00, klockan är nu... 20:45)... skulle sitta helt fint...
 
so... jag ska bara smyga. kanske inte mitt huvud hör mig då. jag ska bara ta en kopp te till...
//emfael (shhh!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0