Omelett och te ^^

Miaow,
det är en tid sedan jag hade omelett till frukost! Aah, sitter och njuter med en kopp granatäppelte. Nom nom. Idag då? Ingenting nytt. Har precis vaknat och dragit mig hem från Ceccas. Vi har en stuga för oss själva en hel vecka igen :D
 
Aaaa! Blir galen!!! Cara (en från tumblr), gör en massa "teablends" baserat på figurer ur olika fandoms. Hon har gjort det kanske snart över ett år (hihi, stolt över mig själv lite här, har varit med ganska från början då hon började göra det!)
Miaow, i alla fall så har jag länge dräglat efter Watson Blend och Loki Blend. Och det kostar ju bara $8 per paket, alltså kring 6~7€. JAG BARA VILL HAAAAA! Har stått på min önskelista sedan februari, då när jag blev ett Sherlockfan... OCH Avengersfan... ehehheh.
Ja, och sedan vill jag ha den där tekannan... mähh. Den kostar ju bara kring 31€ så...NU FÅR FÖDELSEDAGEN NÄRMA SIG!!!!
 
Hihi, lägger in några bilder så fort jag orkat ^^ Nästa inlägg kanske? :D
//Emfael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0