YEEEEEEEAAAHHH

Miaow,
HA! Fick mitt första 5th element idag :D (Howrse alltså!) Nu ska jag bara vänta på att det där ena fölet växer och blir tränat först. SEDAN kan jag se om det är värt det. Det tror jag nog, men för att vara på säkra sidan i alla fall så väntar jag nog lite.
Måste bara köpa 2 pass så jag får Chrono's Timer till fölet också. Annars tar det sååå lääänge att få det tränat. Men det får räcka till nästa vecka. Eftersom räkningen är ganska på gränsen just nu.
 
Idag är det som en ny värld visat sig. Känner hopp och glädje... kanske för att det kommer Sherlock idag? Ehehhe. Då ska jag mysa ner med lite chips. Mamma och pappa är borta på dans så jag kan sitta framför tv:n heeela lååånga kvällen ;D
Men först!
Pupparna ska städas klockan 14! Sedan lagas de väl som vanligt 20. Har jag tur, får jag någon att valla bastun så att den hålls varm... och så far jag med fyrhjulingen. Då är jag hemma kvart före nio, har en halvtimme på mig att bada och sedan är det MYS MYS. En massa te, lite chips... kanske en kanelkaka. Aa... det skulle vara gott med Earl Grey Tea. Mörkt te tar bra fram smaker som kanel och kardemumma. MUMS.
Eller borde jag baka paj istället? Skulle också vara rätt gott, och det skulle nog vara lite nyttigare än kaka?
 
ÅÅh, det är såååå mycket pågång och jag är helt ASDFGHJK, för jag har något att göra. Känner bara hur huvudet arbetar redan. AAAAAAAA. Bästa känslan i världen!!!!!
//Emfael <3 Ska dricka te nu, igen :DD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0