Att köpa en ny telefon!

Miaow,
har tänkt att nu när jag fått lite pengar till födelsedagen, skulle jag köpa en ny telefon. Har tänkt på en Samsung, som vanligt. En Galaxy y, priset verkar vara helt perfekt inom budjeten, kostade bara kring 100€ (1000kr) och dessutom var den liten och har många positiva kommentarer. OM, jag nu då köper en ny telefon så blir det då min första touch, haha ^^
Hade tänkt att jag väntar tills efter julen, för det kan ju vara att jag får mer pengar, kanske vinner på skraplottot? Och dessutom så kanske det inte finns i lager nu när julen är på väg. Så, jag tror jag får vänta och se.
 
Hinner inte skriva så mycket nu, har gäster så jag borde nog gå ner lite. Åhh... har instrumentprov imorgon. Ocht al på tisdag.
Jeesus, låt mig dö.
 
//Emfael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0