Lär mig konsten att fota ute!

Miaow,
Nu när det snöar så vackert (för en gångsskull... uuuh) tänkte jag åka ut med bilen lite och bara ställa mig någonstans där det är vackert. Men men. Jag har för det första inga kläder och ingen stil. Haha. Okej, något har jag väl i skåpet, men inget vintermysigt stuff liksom. Dessutom har jag ingen att fota med...
 
ELLER VÄNTA.
 
Låter så knäppt. Så dumt. Men ändå så kul. Lockande på något sätt. Men vafan. Men jag vill... liksom. Vänta. Jag ska ringa ett litet dumt samtal. Eller kanske texta. Vänta en stund. Nu är det bara att vänta.
 
VAD HAR JAG GJORT.
 
Svara nu då. Svara. SVARAA. Snabbt. För det blir mörkt helt jätte fort, uhhg. Jag vill fota. JAG VILL JAG VILL FOTA NUUU. Svara nu då. Ojsan, nu är man visst nervös OCH kissnödig också. Har någorlunda kontroll över håret. Kunde nog ta en snabb dusch ändå. Så är det liksom rent. Svara nu dååå. Hur ska jag sminka mig? Näe. Sminkar inte så mycket så går det nog bra. Vad ska jag sätta på mig? Åh ja, det kanske funkar? Kanske. Hurdan frisyr? Ska jag locka håret? Eller inte? Skulle inte ha tid och ork... hehe. Kanske bara plattar ner det lite så ser det någorlunda ut. Eller flätor? Varför inte?
 
SVARA NU DÅ.
 
Äsch. Får väl gå ensam då. Fast det är inte lika kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0