Nu har jag...

Miaow, vet inte hur jag skulle göra rubriken, och så orkar jag inte skriva så noggrant så, det får bli punkter.
 
Nu har jag...
 
  •  En touch. Samsung Galaxy Pocket.
  • Daglig check på kalorierna.
  • Instagram. Heter villageforgotten
  • fått en aning julfeels.
  • smakat på Naturfrisk, skit gott!
  • fått en tekanna! (obs, mamma sa talade något om något som hängde ihop med tekannan, vet inte vad)
  • firat födelsedagar hit och dit
  • fått en massa te (YES)
  • skänkt en massa glada tankar, thnks, och annat onödigt. Men värt besväret ^^
  • ny Deviantart account, nu heter jag aGAYzing
  • förnyat stardollsuperstar-medlemskapet (heter loverofDavid om någon vill joina)
  • fått idéer om att bygga en lekstuga i skogen, och bo där över en sommar och leva på torrt bröd och växter.
  • inget mer att berätta.
 
//Emfael <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0