1, 2, 3, 4... andas ut. 1, 2, 3, 4... andas in.

1, 2, 3, 4. Slut dina ögon.
1, 2, 3, 4. Andas in.
1, 2, 3, 4. Andas ut.
1, 2. Lyssna efter hjärtslagen.
1, 2, 3, 4. Andas in.
1, 2, 3, 4. Andas ut.
1, 2, 4, 4. Öpnna dina ögon.

Hahha. Har skittråkigt och vet ärligt inte vad jag ska ta mig till. Världen står stilla, tom och tyst. VAD ÄR FEL MED ER MÄNNISKOR? Skriv något. Sms:a random saker. Ring mig. Le.

Helt ärligt. Alla verkar skitsura över något. Jag är på rätt så bra humör, även om det inte syns just nu. FÖR NI gör mig sur. Idag kommer det finlands melodifestival. Ska jag kolla? Joo, det ska jag.

Är lite out of inspiration. Sims verkar inte gå mina vägar. Hela min familj brann ner. Ska nog spela lite på ps istället. Spela Chantal en stund och försöka på nytt med dataspelet. Tycker om att bygga hus på datan, det är faktiskt riktigt kul.

Blev omelett till morgonmål, kollade smått på något matprogram och nu sitter jag här. Vandrar som en osalig ande runt i rummet. Kläder ligger redan på golvet och helst skulle jag ju kunna städa.

Nåja. Få se vad den här dagen ska bli till.
// Emfael </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0