2 dagar och lite bilder ^^

Hejsan, har inte så mycket lust att skriva så jag slänger in lite bilder och de två dagar jag missat är ganska enkla så :D
Dag 14 - En bild på dina syskon.


Detta är min lillesyster. Hon heter Karin och tja... älskar att bli sminkad och fotograferad... av mig förstås XD

Har inget foto på min lillabror just nu, men ska fixa ett :D

















































Tja sedan då. Dag 15 - Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 10 sångerna och vad dessa betyder för dig.
Okkej. Här kör vi.

1. Tokyo - Danny Sucedo (stav.?)
Hehhe... en låt på en skiva. Betyder inte direkt så mycket, men det är bra danslåt och jag brukar lyssna på den när den kommer^^ Och sjunga med... falskt!

2. Angels on a rampange - Sunrise Avenue
Jag är ett ganska stort fan av Sunrise Ave. Jag har deras senaste album, gillar deras musik och tja, det är ett finskt band! Men men. Något större fan är jag inte.
Trots allt, låten! Jag tycker om den, och den var faktiskt en av de första låtarna jag gillade på albumet. Den får mig att tänka på alla de som vill trycka ner mig, och Sunrise Avenue lyfter verkligen upp mig igen med sin musik!

3. Vivaldi: Violin Concerto In E, Op. 8/1, RV 269, "The Four Seasons (Spring)" - 3. Danza Pastorale - Royal Philharmonic Orchestra
Ojj ojj. Nu undrar säkert (de som läser) ni vad jag har för fel. Vad gör en KLASSISK LÅT PÅ MIN IPOD. Jo, skälet är det att jag finner det lugnande att lyssna till klassisk musik, instrumental överhuvudtaget, när jag "mediterar" och gör läxor. Som sagt, lugnande och tja ^^

4. Dragostea Din Tei - O-Zone
Bara en slump egentligen att den också är här. Dock är det en bra danslåt och passar till sommarkvällar :))

5. Fever - Adam Lambert
Ååhh... Oh baby, lights on but your mom's not home... Jag äälskar att lyssna till Lambert! Han är så vacker och har så fin röst. Ja, jag älskar att bara skaka loss till låten!

6. Judas - Lady GaGa
Lady GaGa! Mama monster! <3 Låten är super, och tja, lite smexig och "farlig". Ni vet ;D

7. I like it rough - Lady GaGa
Tja, gillar den inte så mycket, men den går att lyssna på. Ren slump faktiskt. Köpte albumet, och den var ju där såå :D

8. Here comes the hotstepper - Ini Kamoze
Härlig sommarmusik! Man blir på "shake ur hips" humör och jag måste säga att den påminner mig om Cecca! (btw, hon fyllde år idag)

9. Astronaut - Simple Plan
Den här låten är så fin och jag blir alltid lika tung, svävande och så... i kroppen. Jag vet inte känslan. Det är liksom... de ropar ut till oss :D

10. Sweet Symphony - Sunrise Avenue
Jag tycker så om den här låten. Den är mysig och får mig att tänka. Den ger sådan inspiration, jag vet inte riktigt varför. Men den är bra att lyssna till när jag skapar saker. Mysig... åtminstone när det regnar! :D

Oj, så mycket... men lite bilder vah? XD
Rebecca fyllde som sagt 16 idag, och det här gav jag henne!

 

Min egen HANDGJORDA hjärtformade box. Ville nästan inte ge bort den... nåja :'D Har tankar på att göra fler, fast i olika former ;D Skulle vilja ha en rund åt mig själv XD




Muumms. Amerikanska pannkakor blev det till morgonmål när jag var sjuk! ;D På måndag var det soppaaa till mat, för jag var lat :D
Samma dag som pannkakorna, blev det pizza, men det har jag inte bilder på D:



Jag när jag var sjuk... hehhe ;D      Jag idag ^^ :D Enkel xD                Jag... på tisdagen? ^^

 Har fått lampa i mitt rum nu. Ställde den precis på bordet, så den är nyinflyttad ;D Och fotot är taget för ... 20 min sedan? :)

Nytt och fräscht... ni skulle bara se golvet!

Aa... ska spela lite på gSm och sedan är det sovdags!!

Oj... VEM HAR ÄTIT MINA SMÖRGÅSAR? Jag kunde väl ändå fått behålla min mjölk... alling är tomt juueeehhh D;

mvh. Emilia <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0