3 dagar och lite om oaktivitet

Jag veeet, är oaktiv. Men men...

Dag 09- Något du är beroende av
Simple Plan. Och kreativitet. Hehhe... ^^


Dag 10- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg.
Det som finns på min iPod. Kan lyssna till det mesta, varesig jag är glad eller inte.

Dag 11- En bild från skolan.
Muu.... kommer någongång XDDD

Jag vet jag är lite oaktiv. Men jag vill helst bara sova bort hela dagarna, kolla på film och bara vara. Det verkar som att jag inte har tid för något annat längre. Jag vill verkligen satsa på skolan, men jag känner mig utbränd bara efter någon dag. Det är så mycket i livet jag vill uppnå, och om jag inte börjar nu kommer jag aldrig att lyckas. Vikten är ett av mina viktigaste mål just nu, och skolan. Och att kombinera dem är inte lätt.
Jag är ledsen för oaktivitet... men ingen läser ju heller så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0