Dag 16 ^^

 Dagarna går fort mina älsklingar!
Lite fail bild på mig kanske, men sitter i skolan så jag kunde inte ladda upp någon nyare ^^'
Tja, det är ju måndag så jag slutade kring 1 och nu ska jag sitta här till 3. Kul kul. Sedan ska jag skriva mitt fysikprov. Kan ingenting, om jag ska vara ärlig. Ingenting.
Nåja, men iaf. Helgen gick ganska bra, jag hade nog velat pyssla liiite mer och bara slappna av med lite chips. Lyssna på musik och sitta uppe halva natten med en rund handgjord box :)
Älskar min nya lampa! Det är så skönt att äntligen ha en skrivbordslampa igen! Har en energilampa i taket, och den kastar inte så mycket ljus över hela rummet och den tar ju en stund innan den lyser ordentligt.

Men men. Jag har inte så mycket nytt att berätta just nu. Ska spela lite på gSm och kolla in allt jag inte hinner med på kvällen! :

mvh. Emilia <333

Kommentarer
Postat av: Tess

Sv: Tack detsamma! :) Jag har en Canon 1000D :)

2012-02-11 @ 17:17:59
URL: http://tassi.blogg.se/
Postat av: Tova

Häftig bild C:

2012-02-12 @ 14:05:22
URL: http://afarcryfromnature.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0