grattis till sverige | hungrig och sådant

Miao.
Är lite hungrig. Ska kanske tvätta bort sminket nu och ta en smörgås. Fick sur uppstötning idag igen. Fan det smakar skit. Förstår inte varför jag får dessa, jag menar, jag har ALDRIG fått dem förut och jag spyr väldigt sällan?

Ja, sedan ville jag ju gratta Victoria och Daniel för deras första barn! Hörde att hon skulle heta Estelle. Någon sa att det låter som en strippdrottning och många har påpekat att det inte passar en prinsessa. Hon blev väl hertiginna av västgötland? Om jag inte minns riktigt fel. Grattis, Victoria och Daniel är så söta :)

Idag var jag och "shoppade". Resten av gänget swimmade omkring i simhallen, medan jag bara slösade min tid i butiker. Alldeles ensam.
Nåja, gissa vad?
Jag köpte Sims 2 för 9,95. Har suttit heeela kvällen och funderat på hur jag ska spela det. Det är mycket enkalare på PS än på datorn XD
Sedan köpte jag lite svart ögonskugga... hehhe. Såg lite smått på en t-shirt och lite parfym, men jag lyckdes hålla tassarna borta ;)

Men jag dör nu...
// Emfael <3

btw, Rachael Summer hälsar ^^' Även om jag fortfarande gillar Chantal mer... hehhe x'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0