Hejsan hejj ^^ Lite smått och gott!

 Hejsan hej!
Har hänt en hel del på sista tiden ^^. Idag är det söndag right? Aa... då börjar vi väl. Tar bloggutmaningarna senare... 
Nåja. Fysikprovet gick åt rööven, det vet ni redan. Geografiprovet däremot gick ganska bra och franska provet gick allra bäst ^^. Kan inte vänta tills jag får ut det!
Plockade mina ögonbryn idag, så det är en fräsch bild!
Nja sedan då! På fredagen var det skrinning, gick faktiskt otroligt bra och det var kul att skrinna igen :) Vi hade vikarie, hon var jätte trevlig! Det enda bara, Abbe och hans klasskamrater hade gymnastik samtidigt så att... hehhe...

Nåja, sedan då! Jag och Rebecca hade planerat att se på Mission Impossible sedan en tid tillbaka. Så, gissa vad vi gjorde på fredagkväll halv nio? Jo, vi gick på bio! Vi fick skjuts av ma mama kring sju och först tänkte vi äta på hesburger. MEN, Janne och alla typer satt där så vi bara gick förbi och beslöt oss för att äta efter filmen. Vi gick och kollade lite kläder på Seppälä och Cecca hittade en topp och ett par mjuka shorts :)
Sedan (tar luft XD) började vi sakta gå mot biografen och hahha... jag failade sååå vid disken! Jag frågade som vanligt på svenska att "Hejsan, råkar ni ha biljetter till Mission Impossible? =)"
Pojken var vänlig och kunde svenska (!). Sedan frågade han vilken plats vi ville ha och på en screen visades lediga säten (seten?). Iaf, så jag stod där och undrade vad jag skulle göra. Hahha, tog aslänge innan jag fattade att jag bara kunde säga platserna och så var det där. Tillsist fick vi våra biljetter och fick vänta nästan en halvtimme (!!). Filmen var ganska rolig och bra, tycker jag XD
Cecca tyckte den var helt ok... men vi var ense om att Brandt (vet inte vad han heter påriktigt) var lite söt och snygg ;D
När den var slut skulle vi äta och Cecca skulle ringa till sin pappa och säga att han kunde starta. Det visade sig att han var hos deras farmor, så det blev ingen mat =(. Nåja, bättre så kanske! =))

Huh! Igår städade vi pluppmupparna och de flög ut för 2 timmar. Cecca lagade dem igårkväll så att. Saknar min plutt <3
Men idag ska jag laga fruktsallad åt dem såå :D ^^

SEDAN! Visste redan på fredagen att Simple Plan skulle ha webchat och först trodde jag det var klockan 12! Så jag satt uppe halva lördag-söndag natten och undrade varför de inte sände... snackade med Sara och vi båda var helt WTFFFF!!
Sedan kollade jag världsklockan och kom underfund med att de sänder först klockan 4... ÅÅH. Sara var trött och sa att hon bara sticker och lägger sig. Själv såg jag på Hotwheels - World race och försökte hålla mig vaken. Somnade för någon timme, men vaknade passligt till fyra! HAHA, när de skulle gå pussade David Pierre på kinden och Pierre sa "Did you just kiss me?". David bara "No?". Hahha, älskar dem <33

OMG, Sara ska kanske med sin syster och se på dem! JEIJ :'''D Så glad för henne! Att hon också får se dem live! ÅÅh, kan inte vänta till April!!! :'''D

Men nu ska jag till stallet och tja... kolla på en till Hotwheels film om jag hinner :)
// Emfael <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0