Juhuuu. Nattbloggning på gång!

ÅÅh.
Vaknade av en mardröm kring kvart före ett. Somnade om, och drömde en igen. Vaknade halv två. Usch med mardrömmar. Och båda var om bomber och sådant skit. Ett flyplan störtade i min förra dröm. Vill inte tala om det.
Vad gör jag vaken den här tiden på dygnet? Jo, jag drog fram datorn för att få mig själv lugn och det brukar hjälpa. Verkar bara som att jag får sitta lite längre idag, eftersom rädslan sitter lite kvar. Är ganska klarvaken, okej, jag sov också på eftermiddagen. Mellan 15 och 18. Så det förklarar ju.
Har varit hemma lite den här veckan. Först var det mensvärk, nu är det annars bara "mår dåligt". Ska se hur jag gör imorgon (eller idag egentligen).
Skulle inte riktigt vilja gå till skolan än. Torsdagar är lugna dagar, precis som fredagar. Men jag vill liksom ändå inte. Vill vara för mig själv, göra saker jag gillar och bara vila ut ordentligt.

Nåja, lite tankesläppande igen. ^^
Ska nog spela lite på gSm, läsa några små berättelser och sedan försöka sova igen!

mvh. Emilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0