Kondistest på fredag och lite smått och gått.

Hejsan!
Idag har det varit en någorlunda dag. Allting har varit ganska bra. Ska som sagt ha kondistest på fredag och jag längtar inte alls. Hoppas bara att det går bra... vilket det inte gör men, men.
Idag var det franska på morgonen, ganska roligt väl ändå. Vi var i datasalen andra timmen och övade. Kan de enklaste, borde öva lite mer på er-verb.
Mensen kom idag. Tur att jag hade binda på. Annars hade jag varit helt röd i baken.

Skulle vilja rita något. Det är en tid sedan jag ritade. Kanske det skulle vara dags att börja utveckla allting lite? Börja lära mig hur man sätter skugga på rätt ställe och rita av saker i riktiga livet. Gör inte så mycket sådant. Ska se vad jag kommer på.

Men tja, har inte så mycket att berätta så att. Tjena <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0