Mår bara piss

Hejsan... eller ja.
 Ni vet den där känslan när alltid bara är ett rena helvete, utan orsak?
Jag vill bara spy, men jag vet inte hur och så fort jag kommer i kontakt med andra människor får jag en jävla ångest. Jag vill bara försvinna, vara för mig själv och inte göra något annat än se på tv, vara på datorn, äta, baka, se på film osv.
Sådant jag gillar att göra!

Jag vet inte vad det här är, får den här känslan allt oftare och jag vill kräkas.
Vad fan ska jag ta mig till?
Sitter och rapar hela tiden. Väntar bara på att det ska komma upp. Så jag får bli hem. Imorgon är ingen jobbig dag, den är lugn. Det är fredagen också, speciellt bildkonsten. Men sedan gymnastiken. Okej, jag klarar mig nog, för innebandy är roligt. Men orka bara liksom... orka.
Måste påriktigt kräkas nu. Är snart tillbaka.

...

Det kommer ju ingenting... ååååhh! Jag vill sååå spy. Ärligt, vad ska jag göra??? :'''((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0