Nåja... bättre kunde det ju vara! Btw, ansökte till gymnasiet!

Hej...
mina kinder bränner och kliar. Har precis gråtit en skvätt över mitt skitliv. Nåja, men som sagt. Är nog bra igen så ingenting att oroa sig över. Ska snart ta en varm dusch och kanske dricka en kopp grönt te före jag lägger mig. Kanske städa rummet lite också va?
Höra lite på en geishas memoarer, synkronisera nya avsnitt och bara vara. Rebecca textade och sa att hon kan ta hand och pluppemupparna eftersom det snöar så mycket. ÄLSKA TURBO <33 Min lilla plurbis.

Önskar jag kunde på ta ett glas vin eller något lite starkare. Skulle kännas lugnande med ens en skvätt. Känna sig lite vuxen... vi kanske har lite "Pissa i bongen"? Ska kolla när jag går ner för en dusch.

Har inte hänt så mycket. Hann inte blogga på måndagen. Blev lite stress ändå fast det inte var meningen. Hahah, glömde busskortet hem så jag fick springa upp för backen och in i igen. Fick ta cykeln tillsist. Men det gick bra, det gick det. Hann till bussen och voilà!

Imorgon är det franska, JEIJ! Ska försöka aktivera mig lite och så. Jo annars! Idag skulle vi ansöka vidare. Tog Sibbo gymnasium som första val och mekaniker som andra. Tredje val fick bli Borgå gymnasium.
Få se vart man kommer sedan.

nåja, ska dra och duscha nu... Muiii!
// Emfael <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0