På bättre humör... och lite bilder :)

Kände för att skriva lite igen! Känner mig mycket bättre nu, vet inte vad som råkade ligga tungt i mina tankar. Nåja! Nu är jag i alla fall redo för att sätta in lite bilder igen och tja, skriva lite om vad jag har gjort den senaste tiden!
Nja, på lördagen så jag ut såhär.

 Oj, så stor bild... hehhe ^^'
Nåja. Var med mamma på stan. Hittade inget intressant, eller JOO! Hittade ett sims spel för lite kring 10€. Ganska grundspel för pc. Tror jag? Eller var det Sims 3? Kommer inte ihåg. Nåja, råkade inte ha pengar just då med sååå att.






































ÅÅh, glömde nästan! Hade filmkväll med Cecca under lördag-söndag. Vi kollade på lite alla möjliga filmer, och även fast vi menade att laga något annat än skinksås, blev det.... *surprise* skinsås!
Vi kollade på Grown Ups, Drive Angry (ååh... kom på att Billy Burke spelar Bellas pappa i Twilight...), Sucker Punch och ännu en film... kommer inte på namnet nu bara. Sedan kollade jag själv på sista Harry Potter filmen.
Gosh... så jag grät!
Satt och grät hysteriskt. Kippade efter luft, snoret rann och tårarna bara flödade! Snape först... sedan KÄRASTE FRED <////3. Tyckte så synd om George :''''(((

Söndag var väl rätt lugnt. På måndag följde jag med mamma till stan (igen). Först förde hon bilen sin till Autosalpa för besiktning och undertiden var vi inne på K-rauta. Checkade in lite gardiner och funderade på hur mitt hus skulle se ut i framtiden... ååh!! Härliga "förhandsvisningar" på olika rum :)

Och idag... vaknade kring halv tio och kunde inte somna om. Så, jag stekte två ägg, åt smörgås, drack te och en yoghurt. Åh! Så mätt!
Slank sedan in på brosans rum och satte igång Sims... hehhe ^^. Där var den stora ledtråden för vad jag har gjort hela dagen. Spelat sims. Mehhe... lyckades till och med på David och en Dan tillsammans. De kysser och kramas hela tiden! Så gulligt med ett bögpar ;D
Skulle fria till Dan också, men det satanet var redan gift. Jävlaaar. Chantal och Christer lever på för fulla muggar. De båda har jobb, två hundar och en katt. Zus, Iines och Lou. Skulle vilja få en kattunge med Lou, men det skulle måsta komma förbi en katt på tomten först. Har inte plats att köpa en hankatt och sedan få unge :'( Vill inte sälja varken Zus eller Iines ELLER göra slut med Christer!
Låter som jag var Chantal eller något... hehhe. Skulle nog helt bra kunna ersätta mig med henne. Hon lever så lyxigt, min stora sim :) Hon är kreativ och har också en blogg ;DD Men hon är mer populär en jag... suck.

 Det syns ju mycket...
HAahhha :D Ska försöka få en bättre bild någon gång ^^


// Emfael (aka Chantal Summer, med hälsningar av Christer, Zus, Iines, Lou, David, Chad, Nanna och Dan ;D) [Chad och Nanna är Davids två katter! :')]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0