Promenad och snökojja!

Hejsan igen :D

ÅÅh, kunde inte komma på vad man ska säga. Snöhydda? 
    Nåja. Tog en liten promenad för någon halvtimme sedan. Kändes skönt att bara gå och inte behöva tänka så mycket. När jag kom hem fick jag lust att gräva en lya i snön! Så jag gjorde det ^^
Ska lite gräva ut den ännu, så den blir lite djupare och bredare. Jag kan redan sitta i den, men taket är lite lågt så jag måste fixa det på något sätt. Tänkte breda ut granris över golvet och vika en filt över. Ska sedan tända lite ljus över hela hyddan och dricka varm choklad! (Vilket jag annars inte brukar gilla!)
Ska fixa det när det börjar mörkna!

Ska till stallet efter maten och kanske jag gräver snökojjan lite sedan. Ska se hur jag får tid. Nu ska jag i alla fall mysa ner i sängen och lyssna på musik! Kanske spela lite på gSm och försöka fixa Saras present! :)

Ses sedan!
// Emfael <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0