Snö.

Hejsan hej! (igen)
Har precis vaknat och hunnit ta ett besök på Det heliga. Men tja. HAHAH. Ni ska få en bild idag. Jag lovar. För jag fotade lite igår som sagt, och lät skynket hänga kvar på fönstret. Nu slipper jag se snön från mtt rum! :D

Aa... glömde att gå till stallet igår. Kände på mig att det var något jag hade glömt. Kom på det när jag vaknade. Nåja.
   For till pluppemuppen igår i alla fall. Resten av gänget hade åkt till Vålax så att. Cecca och jag var ensamma hemma. Sedan kollade vi på melodifestivalen, både Finlands och Sveriges samtidigt ^^'. Danny har varit bättre, tyckte synd om honom :(.
Pernilla sände vi till den stora finalen iår! Blev skitöverraskad när Cecca skrek från vardagsrummet att PEEERNILLA VANN! Själv fick jag typ grabba skinksåsen och gå dit och titta. Sedan åt vi. (SKINKSÅS, om ingen fattade det redan). NOM NOM.

Och nu då. Ska spela lite på gSm. Skaffa unikt och köpa en unik present till Sara. Hon hade födelsedag på onsdagen <3

Miao. Mamma steker ägg och bacon. NAMMM!
// Emfael <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0