02.01.2012.

Alla talar om nyårslöften. Hehe... har några egna och en av dem är faktiskt att jag ska pröva på något jag aldrig gjort förut. Har återkommande tankar på att söka till piano eller violinkurser, men jag är inte riktigt säker än.
Söka sommarjobb ska jag snart också göra, och det står på min "löft-lista".
Var inte till (tänkte skriva garderoben, vet inte varför XD) stallet igår. Glömde faktiskt vad klockan var. Först klockan 18 märkte jag att jag inte skulle hinna.
Men jag var med Cubi på lördagen. Hihi, har som nyårslöfte att besöka henne varje vecka och spendera åtminstone 1h i stallet. Tänkte lite på att 1h på lördag och som vanligt ½h på söndag. Måste verkligen börja gå igenom hennes svans och kanske tvätta hennes utrustning...

Idag har jag sådan inspiration. Vet inte var den kom ifrån. Har gjort plättar (med apelsin! <3) till morgonmål. Lunchen blev lite uppvärmd och currystark lasagne, och sedan lagade jag en lök-skinkpaj. Det blev ganska bra må jag säga!
Tänkte slänga upp recepten senare idag.

Imorgon är det skola också. Typiskt skit. Har precis vant mig vid att vara hemma igen... nåja. Ingen gymnastik den här veckan än, det är ju trettondagen på fredag. Synd att man missar bildkonsten bara <//3.

... nu står tiden stilla igen. Kanske bäst att sluta här och tvinga ur sig en massa skit.
// Emfael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0